Pesten har drabbat mej.

Tycker inte att det är skitkul att vara sjuk var och varannan dag. SUCK!
I dag är jag hemma från jobbet, är RIKTIGT dålig i halsen...
Ingen träning i går, ingen träning i kväll.. Känns nästan pinsamt snart. =(

Vill ju jobba me.. Det är kul! Faktiskt. =)
Soft jobb med lagom mycket snack och lagom mycket ensamjobb.
Max är fett skön att jobba med också. Mycket flabb där. =)



Har just snackat med Slemmeth och hon är ju fan kvar i Sthlm fortfarande.
Måste träffa henne i dagarna, hon är ju lätt en av de ballaste jag känner. =) Saknar.


Veckans låttips:
Lifehouse med Storm (acoustic).
Den är så skön.
Föga förvånande att han som känner mej så väl skickade den.



Jag har fastnat på Caesar, stör mej hårt. Vetifasen om jag kommer klara den banan.
Börja om från början? Fan, orka.. Har ju redan gjort det en gång. =)


Försöker proppa i mej c-vitaminer så att jag ska bli frisk. Jag vet inte hur bra det går.
Halstabletter? Neee... Funkar inte. I morgon ska jag i alla fall till doktorn.
Kanske är ananasen som gör mej sjuk? Mycket möjligt.


Skulle tvätta förut och drog ur alla sängkläderna. Sprang ner i tvättstugan och kollade tid. Fanns ingen. Snällt fick jag kila upp och bädda om sängen igen. Suck! Haha. Offer. =)



Ja ja. Nu ska jag handla.

Och jag tycker inte att Årsta ligger utanför Stockholm.


En tripp till chokladfabriken i Åre någon? Någon?

Aut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback