Romarrike, Citymail och Hammarby.

Tjosan... Nu var det ett tag sen...
Har varit lite fast i Caesar-träsket ett tag och har inte haft tillgång till internet.


Har jobbat måndag, onsdag och torsdag denna veckan. Skulle jobbat i dag med, MEN....
....jag är hemma. Sjuk. SUCK! Ont i halsen igen, men det har, trots allt, blivit lite bättre under dagen.
Kanske det inte så härliga regnvädret i går hjälpte till lite..
Det var tokigt jobbigt att jobba i går. Jobbig cykel, ösregn och bara springportar, dvs tre våningar utan hiss.
På vägen hem rullade cykeln bättre och jag utbrast till Max:
"Nu har cykeln blivit bättre, den rullar mycket bättre nu!"
"Ja, det är ju ingen post i nu...."
"Fan Max, du är så snabbtänkt ibland..."
Haha.... =)



Har i alla fall kunnat träna fullt denna veckan. Skönt. I går trodde jag inte att benen skulle bära mej träningen igenom, men jag gjorde en riktigt bra träning, faktiskt. Riktigt gött.
Träning i Eriksdalshallen i morgon kl 10-12 och efter den ska jag och min tränare snacka lite.
Vet inte om vad? Sånt blir man alltid lite nervös av. =)


Nästa helg flyttar vi upp mina möbler från Jönköping. Ny adress blir Tallkorgsplan 92. Cooool. =)
Det blir den största lägenheten jag bott i. Och den första med badkar och balkong. Visserligen hade jag ju uteplats på min förra. =) Ne, men det ska bli skönt och ha nåt eget. Har känt mej ganska överflödig här ett tag nu. Att bo gratis är inte min grej, man känner sej liksom inte riktigt hemma.
Men tack för boendet kära Bengtsson Brothers.


I kväll finns inget särskilt på schemat. Skulle väl vara Idol då. Och förhoppningsvis inga bråk i kväll. =)
Lite missförstånd mej och Ivar emellan, tyvärr. Han trodde att jag spelade match i morgon och har planerat att vara borta precis hela dagen, när jag i själva verket spelar i Eskilstuna först på söndag.
Så vi får inte se mycket av varandra i helgen. Kanske är både positivt och negativt.
Jag får göra det bästa av situationen helt enkelt. =)




Vad har mer hänt då? Njae, inte så jättemycket...
Min lillebror ringde förut. Han sa att han har lov nästa vecka, så då ville han komma upp och hälsa på.
Jag sa att han självklart får det, men måste så klart kolla med mina "hyresvärdar" först.
Det kanske inte alls är så självklart.
Men jag håller tummarna, för det var riktigt längesen jag träffade lillbrorsan nu.



Ja ja... Här blir inga barn gjorda.
Nu ska jag äta spaghetti.

Låttips: Anouk - Lost



Au revoir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback