Premiär, surkärring och mycket mer handboll.

Jag har varit sur på min baby i typ ett dygn nu....
Men jag älskar honom ändå, det vet han nog.
Känner mej bara lite oviktig ibland....



I går gjorde jag premiär!
Premiär i Bajen-tröjan. Den svart-gula. Fett stort! DM-final mot Skuru i Västertorpshallen.
Vi va grymt taggade och ledde nästan hela första halvlek, bortsett från första tio minuterna typ.
Jag fick komma in med tio minuter kvar av första och hann med tre mål. =) Tyvärr blev det även några felpass, nervositeten spelade roll.
Andra halvlek kom Skuru igång lite bättre, men det var jämnt fram till 12-13 minuter. Då åkte Rosie på en dubbelutvisning och jag en enkel. Då blev det tungt. Vi avslutade sista 13 med 1-9 och slutresultat blev 16-23.
Ganska missvisande, men vi visar ändå att vi hänger med Skuru, som är tippade att ta hem SM-guldet i år.


Det blev lite för många felpass från mina händer,
men fyra mål på 15 minuter får ändå betraktas som en godkänd premiär. =)



På söndag är det seriepremiär borta mot Boden. Lång resa. I kväll får jag veta om jag ska med eller inte.
Vi åker bara med tolv spelare, så det är inte omöjligt att jag får stanna hemma, eftersom jag ändå inte kan spela en hel match ännu. I så fall blir det nog spel med U-laget istället, på lördag mot Torshälla.
Kan ju va kul det också. =)



Jag är så glad att jag flyttade till Stockholm.
Riktigt glad!



I går åkte jag och träffade gamla ligan, Emilie fyllde år.
Emilie, Linn, Malin, Anna och (nya) Ida. Jag följde inte med vidare till Café Opera, men det var ändå trevligt att träffa alla igen. Det är inte så ofta alla är samlade. Och även om de inte är mina bästaste vänner och vi inte alltid kommer överens, så får de mej ändå att känna mej välkommen nu.
Det känns bra.




Jag är trött i benen...
Det har varit mycket styrka nu och en del intervaller och liknande.
Men det är så skönt... Att vara igång. Att känna att det ger nåt.
För i går kände jag mej som en handbollsspelare igen.
Som en handbollsspelare... Jag bara log.... =)



I kväll kommer Hallbys herrar till Solnahallen. Tyvärr kan jag inte kolla eftersom jag har träning. Det hade varit roligt så klart... Johan e ju coolast i Sverige. =)



Ne! Nu ska jag väl äta litegranna.


Jag trivs med livet.

Jag älskar Ivar.
I love you until the end of time.


Puss å hej.

Kommentarer
Postat av: Ell

På lördag blir det skål!

Postat av: bubi

kan du uppdatera lite oftare dryyygo?

2006-09-18 @ 21:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback