Regn ute, sol inne!

Tjosan!

Jag har jobbat i dag. Upp ganska tidigt, åtminstone för att vara jag, och iväg till Djurö i Sthlms skärgård.
Där ska jag i fortsättningen jobba på en kursgård där företag kan hålla konferenser och liknande och övernatta.
Bädda ur, bädda om, damma och moppa litegranna. Det är typ det som krävs. =)
Jättefint var det och även väldigt fräscht... Mycket fin miljö och vacker utsikt.
Där kan jag nog trivas bra...

Linnea är ju en goo arbetskamrat också... Blir en del skitsnack.. Haha. =)


Så i dag har jag ju inte bara suttit här hemma och väntat på min sötkorv, utan kom hem för ca 45 min sen.
Om ca en halvtimme kommer han hem och då är det kramkalas... Han är toppen...
Det är nog jag som tillför det lite negativa i det här förhållandet... Jag gnäller, jag vet...
Men jag är ju faktiskt tjej, är inte det en bra ursäkt? =)
Han står ut, det är det viktigaste. =)



Klar för Hammarby nu alltså. Fett gött! =)
Nu ska dom bara fatta också att jag faktiskt får lov att spela, att jag redan har spelat fyra matcher efter skadan.
Knät håller, helt klart. Att det blir lite stelt ibland är inget konstigt. Så kommer det nog alltid vara.
Jag älskar verkligen att spela handboll, det är så sjukt kul.
Hoppas jag kan sänka mina krav lite nu, så att jag inte känner att jag måste vara lika bra som för skadan redan nu.
Det går ju liksom inte. Matchtempo och mer styrka är vad som krävs. Sen så... =)

Fett sköna lagkamrater har jag också...
Jag känner mej verkligen välkommen.
Det är som om jag spelat där i flera år..
Tack bruds...!




Det är fredag i dag och jag känner för att göra nåt kul....
MEN.....

...jag har inte fett mycke pengar.
...det regnar.
...jag tränar kl 10 i morgon bitti.
...jag har aktiviteter ända fram till 17 i morgon eftermiddag.
...jag är trött.
och...
...det är nog Ivar med.



Vi får ha kul här hemma istället.
Mysa och ta det lugnt...
Stackarn har ju ont i sina ljumskar. =(




Ska min nacke knaka bara för att jag tittar åt sidan?




Min mamma fyller 46 år i dag!
Men hon ser fortfarande ut som 35...
Hon är underbar och fin... Underbart fin.
Love her to death!


Min lillebror vill komma och hälsa på...
Får han det?




Aja, nu gör det ont i fingrarna.
Vi ses, kära vänner.

Jag älskar.
Gör ni?



Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback