This is my life in one list.

Senaste impulsköp: I klädväg: En lila plysch-munkjacka, ett gult red label-linne och en Guns n' roses-tisha.

Bästa fikat: 7 elevens brownie.... Ahh...

Färg du hatar: Ehhm.... Gillar de flesta färger faktiskt. Pass.

Nåt som gör dej förbannad: När Ivar härmar mej hela tiden.
Så får du motion: Spelar lite handboll ibland.
Om du var en blomma: Och du var en ko, så skulle du äta upp mej för jag är så go.

Det dyraste du äger: Hmm, min soffa tror jag.
Tidigaste barndomsminnet: Ohh... När jag åkte grisarna på Tosia Bonnadan i Ronneby.
Första frågan du ställer till ny bekantskap: "Går du hit ofta?"
Samlar på: Pengar.
Underskattad grönsak: Zuccini.
En bil är en: Transportmedel. ETT transportmedel.
Pryl du inte kan vara utan: Mobilen. Sant.
Ditt livs aha-upplevelse: Dalai Lamas - Lycka. Meningen med livet - Lycka. Det bara är så.
Lyx är: Att kunna förena nytta med nöje.

Tidningar du prenumererar på: Inte nån...
Du gör med 100 upphittade kronor: Sätter in dom på banken.
Nån du saknar: Mamma...
När grät du senast: I förrgår...
Du tycker det är tantvarning/gubbvarning då: Folk reser sej åt en på kollektivtrafiken.

När är du gammal: När jag diskuterar politik.

Svart eller vitt? Svart.
Mjukt eller hårt? Mjukt.
Homo eller hetero? Homo.
Höger eller vänster? Geografiskt - west side! Politiskt - I'm right...
Stor eller liten? Stor.
Loket eller Oldsberg? Oldsberg, alla gånger.
Göteborg eller Stockholm? Kommer alltid älska Götet mest. Men min kärlek finns ju i Sthlm, så det är klart jag står ut.
Landet eller storstan? Storstan.
Kram eller puss? Kram.
Vagn eller buss? Buss...
Hyrfilm eller bio? Tough one... Hyrfilm då.
Gräs eller grus? Gräs. Jamaaan...
Piggt eller opiggt? Jag är opigg.
Pasta eller potatis? Potatismos. =)
Tjänare eller tjäna? Tjäna.
Is eller mjukglass? Isglass... Piggelin!!!
Natt eller dag? Natt.
Felix eller Heinz? Felix.

NK eller Myrorna? NK leder ju stort, men har absolut inget emot Myrorna. 

Marsvin eller hamster? Hamster. Fastän två har dött under min vård.
Rakad eller orakad? Tre-dagars. =)
Biffig eller slank? Jag är väl lite lördagsgodis-vältränad. Haha.
Blåögda eller brunögda? Jag är fett blåögd.
Popsnöre eller sportfåne? Sportfåne. Lätt.
Naken eller pyjamas? Nude.
Linda Skugge eller Linda Rosing? Pest eller kolera?
Peter Stormare eller Peter Jihde? Jihde is my man.
Kaffe eller te? Inget. Blä.
Champagne eller ramlösa? Ramlösa.

Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? Filmen. Helt klart.
Bakispizza eller bakischirre? Chips... Lätt.
Förfest eller efterfest? Förfest. Oo ja.
Engångssex eller engångstallrik? Haha. Tallrik får det bli.
Plastbestick eller plastbröst? Plastbröst...
7-eleven eller Pressbyrån? 7-eleven...
Glasögonorm eller linscooling? Glajjer e coola.
Plugga eller jobba? Worki worki.

Planka eller pröjsa? Pröjsa.
Yngre eller äldre? Äldre.
Lång eller kort? Lång.
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? Aldrig.
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? You never know...
Tycker du om ord? Word.
Nämn namnet på en tennisspelare? Andy Roddick.
Finns det någon du ogillar starkt? Ajamän.
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Jag skapar konflikter. Sen löser jag dom.
Om någon trycker ner dig, vad gör du då? Gråter och ger tillbaka.
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? Jag ber om hjälp ibland, men känner mej ofta för stolt för att göra det.
Är du svartsjuk? Ja, jag är visst det. Försöker fila bort det värsta.
Vad gjorde du igår kväll? Fightades me Ivar, käkade godis och pratade politik.
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? Givet!
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? Jag läser typ inte.
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Brödraskapet av John Grisham.
Tyckte du om att gå i skolan? Mjoo, kanske.
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? Musik.
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? Typ natur...
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? Nej, jag är senildement.
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? Nej, inte direkt.
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? Ja, verkligen!
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? Revisor.
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? Med glädje!
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? Nja, tveksamt. Inte om de e fullt me folk runt omkring så att nån skulle snubbla över min halvstora bakdel.
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? Jag tror på fri vilja.
Vad är ditt favoritpålägg? Kalkon.
Vad är det första du tänker på när du vaknar? Att jag vill krama min älskling, sen att jag vill gå på toa.
Är du troende? Inte på Gud, nej.
Ska kvinnor kvoteras till höga poster inom näringslivet? Nej, verkligen inte.
Tycker du om stearinljus? Ja, fett mycket.
Använder du hårbalsam? Haha, ja... Annars hade mitt hår varit svinto, på riktigt.
När blir man vuxen? När man tar lån.
Vilken färg har din tandborste? Vit/grå/gul.
Har du lök i köttbullarna? Haha, tror ni att jag gör hemmagjorda köttbullar?
Hav eller sjö? Hav. Lätt!!!
Har du någon skrivare? Nej, har inte ens en dator.
Har du någon scanner? Nej, har inte ens en dator.
Vad har du för väckarklocka? Min mobil.
Hur ofta klipper du tånaglarna? Ingen aning. Dom trillar av. Haha.
Har du hår på ryggen? Haha, nej...
Har du betalat månadens räkningar? Ja. Kors i taket.
Använder du hudlotion? Ja, Natusan...
Har du åkt ambulans någon gång? Ja... Tre gånger tror jag. Eller två?
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? SALT!
Chips/ostbågar/jordnötsringar? Chips!
Tycker du om Dr Pepper? Nej, fy fan.
Äpple eller Päron? Päroncider.
Äter du fiskbullar? Inte ofta, men det är gott.
Svettas du mycket? Ja, när jag tränar. Och när jag slåss.
När klippte du dig senast? Fett längesen. Typ i mars eller nåt.
Vad kollade du senast hos doktorn? Mitt knä. Givetvis.
Har du fått riktig massage någon gång? En riktig horror-massage av Ivar i går kväll. Painful.
Tycker du om rökt kött? Vetifan...
Vilken är din favorit på Mc Donalds? Fisk, dressad som McFeast.
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? BK!!!! Crispy chicken!
Platt eller vanlig dataskärm? Flat screeeeen.
Vad har du för mobiltelefon? En gammal Nokia. Trasig typ.
Hur betalar du dina räkningar? Via internet.
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? Asså... Min soffa står ju typ mitt på golvet, så ja, det gjorde jag.
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? Ja. =)
Hur stor hårddisk har du? JAG HAR INGEN DATOR!!! De va då själve fan.
Har du överkast på sängen? Ibland.
Har du brutit något någon gång? Mot lagen, ja. I kroppen, nej.
Vad är den värsta sjukdom du haft? Anemi och depression.
Har du blivit sövd någon gång? Ja, två gånger. Båda gångerna under knäoperationer.
Lever din mormor? Ja, hon lever på Keno och fotbolls-VM.
Har du varit med på TV? Ja, för längesen. Med Thomas Fogdö.
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? Kramas med min älskling som ligger i sängen.
Använder du tofflor? Nej, inte vanligtvis.
Använder du morgonrock? Njaa, äger ingen egen, men lånar gärna Ivars och mammas.
Är du en Besserwisser? Haha, jaa, det tror jag nog. Sorry.
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? Möjligtvis om jag var helt stört sugen på mjölk, det var minimjölk och paketet inte var öppnat än. Då är det liksom inte farligt.
Beskriv din humor: Kiss och bajs.






Ok... That's a long fucking list.

Peace out to all the Roberts out there!

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback