En helg som var av guld blev till sand...

Sitter här och lyssnar på Jason Mraz.. Lite Kroatien över det... =)
Tänker på det vackra vattnet och bergen.. Det var så fint där...




I dag åkte lillebror hem. Önskar att jag kunde säga att helgen varit grym.
Men tyvärr blev den en katastrof. Behöver inte gå in på detaljer, men det var fan inte en lugn stund här.
Känner mej besviken och framför allt jävligt ledsen...
Men det är väl bara att bita ihop och gå vidare..



Såg fram emot att ha träning i morgon, för våra nyförvärvs skull.
Men jag fick nyss ett sms, där Bror talade om att den var inställd, för dom kunde inte komma. Nyförvärven alltså.
Jäkligt tråkigt, för jag såg, som sagt, fram emot det där...
Det är liksom lite roligare att spela handboll än att springa i Årstaviken..
Jag sprang faktiskt i lördags och DET ÄR VERKLIGEN INTE ROLIGT!
Jag får så jävla ont överallt. Eller ja, inte överallt, men i höft, ljumske och knän.. Och det räcker!



Inom de närmsta dagarna får jag svar från läkarn, om de hittade något på min magnetröntgen.
Jag hoppas att de gjorde det, för då kan det åtminstone behandlas..
Nu gör det bara ont och jag kan inte göra nåt åt saken.





Jag säger det säkert (minst) en gång om dagen, men fan va jag längtar till Turkiet. Haha...
Det är liksom tre månader kvar tills vi ska åka.. Orka längta så mycke! =) Kommer ju bli galen... =P
Men det ska verkligen bli kul. Läste att det finns vattenparadis där, med massa grymma vattenrutschbanor å så.
Och där kan man simma med delfiner också! =) Wiiiie! Det ska bli helt underbart. =)




Får väl tillägga att det iaf var kul att vara ute med lillebror i lördags. Jag är inte ute så ofta, så det var en kul avbrott från filmtittandet. =)
Vi var på Sturecompagniet först och där träffade vi tre riktigt trevliga killar som tog med oss till Laroy och sen vidare på efterfest i en helt jävla enorm lägenhet vid Humlegården.. Det var tre riktiga kanonkillar och i synnerhet han jag pratade mest med. Där har jag en kompis, om jag vill.
Men passar sej nog inte att skaffa ny killkompis när man har kille... =)


Apropå min kille... Så är han bra fin.
Han ger aldrig upp mej... =)
Han är bra fin...

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback