Fick jag kicken eller?

I dag har jag fått veta att jag kommer få jobba kvar på Arlanda Express i högst en månad till...
Sedan blir det en annan entreprenad. Anledning - jag är för ung och oerfaren.
Riktigt tråkigt faktiskt... Det kom lite som en chock eftersom de verkligen gillar mej här och ingenting alls har tytt på att jag skulle behöva lämna.
Jag blir besviken också på att jag inte fått något besked rakt från Aex, utan fick veta av en slump när jag ringde till Adecco. Vad har jag gjort för fel? Har jag ens gjort något fel? Vad hade jag kunnat göra bättre? Borde jag varit 10 år äldre?

Ja ja... Det är många frågor och mycket tvivel i mitt huvud nu.
Jag är glad, i alla fall, att jag ju inte behöver oroa mej över jobb på det sättet att jag ju ändå är garanterad det i och med att jag jobbar på ett bemanningsföretag. Men det blir ju mer omständigt nu, när jag inte kommer veta vart jag ska vara.

Fast vem vet? Det kanske blir bättre på ett nytt ställe...


Besviken är jag i alla fall. Och även om jag först inte ville ta ordet själv i min mun, så sa Ivar det: "Det måste ju kännas som ett misslyckande..."
Ja... Det gör ju det...



Men jag har misslyckats för.
Skillnaden mellan en vinnare och en förlorare är att vinnaren reser sej fortare.


På återseende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback