Något stort = Maria

Fredag i dag. Det är liksom aldrig fel med fredag. Även om jag gör min sista dag på Arlanda Express i dag, så känns det ändå bra att jag gör min sista dag just på en fredag. Det blir inte lika jobbigt då.



I går pratade jag med älskade kusinen Camilla. Hennes dotter fyller 10 i maj och hade sagt typ:
"Ja, men nu fyller ju jag jämnt och då vill jag ha nåt lite större kalas!"
"Ja, visst.. Nåt speciellt du tänkte på?"
"Jaaa... Jag vill att Maria ska komma..."


Då blir man lite varm i hjärtat... =) Så, självklart, ska jag ta mej tid att åka ner till Gbg då. Inget snack!
Det ska bli riktigt kul.. Jag trivs så hos Johan och Camilla. Jag trivs för att jag inte är smartast. Det låter säkert hur drygt som helst, men jag har ju en dålig vana som gör att jag blir irriterad när folk inte är lika smarta som jag och därför inte fattar lika fort. Hos J & C har jag inte det problemet. =) Där kan jag slappna av...

Johan kan även ha möjlighet att fixa jobb åt mej på TV4 och det vore rena drömmen... Jag håller tummarna, så hårt jag kan.



Det var damhandboll på tv i går. Tyvärr, måste jag säga, så var det ingen direkt propaganda-handboll och efter den matchen kan man inte klaga på att det inte visas mer damhandboll i tv. Framför allt blev jag jävligt besviken på Sävehof. Vad höll de på med egentligen? De klarar sej aldrig till finalen om de spelar så dåligt och framförallt är jag förvånad över hur de kunde vinna serien. Uppryckning tack!





Efter jobbet ska jag till Nautilus och gymma, men efter det vet jag inte vad som händer. Jag hoppas att det blir tokmys hela kvällen.. Ibland önskar jag liksom att vi bara hade en soffa.. =)
I morgon ska vi iaf discobowla på Heron City. Det ska bli jäkla roligt! Fan, va jag ska krossa. Har redan börjat ladda... Hehehe... (Skrattade ett sånt där överlägset "dom-har-ingen-chans-skratt", men det hörde ju inte ni.)


Nu kom fredagsfikat... Jag vill ha!


Vi hörs, vi ses... Det brukar bli så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback