Ja, se det snöar.

Det skulle vara skönt att åka utomlands nu.
Snön vräker ner - det har snöat sen jag vaknade.
Men tid och pengar är, som vanligt, ett problem.
När handbollen är slut, då kommer pengarna och tiden.
Men jag kan ju ändå inte ta ledigt från jobbet, det är ju nytt.

Ekorrhjulet spinner på. Nu är man fast.
Over and over and over again.
Och inte ens i sommar kommer jag kunna ta semester.
Inte ordentligt i alla fall. Obetald bara.
Känns ju bra...

Men mina tre veckor kommer jag ta ändå.
Vi åker förmodligen till Turkiet, samtidigt som mamma och Charlie.
Sen ska vi definitivt hinna med Göteborg, det måste vi.
Men när man har ett jobb så har man inte 10 veckors sommarlov.
Ivar har det. Men inte jag.
Så det kommer bli svårt att hinna med allt jag vill.


Och så här kommer det ju fortsätta.



Vad bitter jag låter...
Det är inte så. Jag bara väntar på nåt större....
Familj. =)



Nu ska jag nog dansa lite, för nu kom en bra låt.
"När vi gräver guld i USA"
Nostalgi... =)


Kärlek - Maria.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback