Laget i mitt hjärta.

Ödesmatch i afton.


Alla... Ja, nästan alla vill se Frölunda i en kvalserie. Skadeglädje? Ja, visst! Självklart! Och det är väl bara positivt på ett sätt. För det handlar ju om avundsjuka, som i sin tur bottnar i att man varit/är framgångsrik.
Det blir verkligen svårt att ta sej till slutspel. Men jag kan verkligen inte sluta hoppas. Jag kan inte.
Jag älskar Frölunda och tror, innerst inne, att de fixar det.

Blir det inte slutspel, så hoppas jag nästan att det blir kvalserien. Då får de något annat att kämpa för, så kanske glöden kommer tillbaka. Hamnar de mittemellan kval och slutspel så kommer de tappa allt. Motivationen inför nästa säsong kommer vara än sämre. Så det gör ingenting om det blir kvalserien. Jag är inte orolig. Det blir bara roligt att ha något att kämpa för.


Kom igen Frölunda- vi älskar er.

Kommentarer
Postat av: Carro

För vi ska spela slutspel och det ska inte ni. Hahaha. ;P

Postat av: Pierre

Go Frölunda Go....

Tror oxå att dom fixar ett 12:e raka slutspel.
2-8 mot hv och 2-8 av mitten av 3: e mot skelleftå säger väl att dom har fattat allvaret.
Luleå hemma på ons. ska vi hoppas??

Frölunda är vårt allt...

2007-02-26 @ 21:13:59
URL: http://zalt.blogg.se
Postat av: Tina

Hade du frågat mig för en vecka sen så trodde jag på Frölunda till kvalspel. Men jag fasar för att de går till slutspel. Vill inte möta dem kan jag säga! 8-2 mot mitt kära Hv var tungt, kändes lite bättre när vf fick samma resultat igår igen.
Lycka till!

2007-02-27 @ 16:20:37
URL: http://tinaf.blogg.se
Postat av: anna wintour

jag gillar inte sport jag är för lat

2007-02-28 @ 14:20:54
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: Sara

HEJJA FRÖLUNDA!!!

2007-02-28 @ 22:37:43
URL: http://www.sara1.blogg.se
Postat av: Hanna

Mitt hjärta är Skellefteå men tyvärr åker dom ner. De jävlarna klarar ju inte trycket......Satan i gatan.

Säger väl grattis i förskott då. SUCK.

2007-03-01 @ 14:44:30
Postat av: Julia

Kom av en slump in på din blogg, och håller med dig. Jag älskar Frölunda. Irriterrande att folk tycker det är KUL att läget är som det är, men rätt som det är ligger Färjestadsjävlarna i samma läget och vem skrattar då?
Vi vinner ikväll, så är det bara. Finns inget annat alterntaiv! Tack o hej.

2007-03-02 @ 10:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback