Efter en ful tackling i går.

Camilla och Jenny är i fuckin' Thailand. Ja, jag är avundsjuk.
Fast å andra sidan behöver jag ju inte åka till andra sidan jorden för att ha det bra, jag har ju mitt här hemma. I sängen, bredvid mej. Det är väl kanske det livet handlar om ändå. Att ha någon att dela allt med. Dela livet med... Och det har jag ju nu.
Då gör det inte så himla mycket att nacken och ryggen låter som ett bromsande tåg varje gång man rör på sej en cm. Jag mår ganska bra ändå. Vi vann ju mot Tumba med 32-17. Outstanding. =)

Fast gnäller gör jag ju, så klart. En gnällfis kommer jag väl alltid vara. =)




Tittar på klockan och ser att det är mer än TVÅ timmar kvar tills pysslingen kommer hem. Blä... Too long, fan. Fast jag ska ju kolla på OC kl åtta, så då går ju tiden åt. Very excite!




Om jag får önska mej något, bara en sak, så skulle jag vilja att mamma kom hit snart. Jag saknar liksom henne. Hon har allt, min mamma. Fast om jag får önska mej två saker, så vill jag gärna att min pappa ska komma hit och se mej spela handboll. Det har han inte gjort på 1,5 år... Och jag saknar det.




 

I morgon vankas det jobbintervju. Har sökt jobb som receptionist. Hoppas det går vägen. Gör det inte det, så har jag ett jobb som personlig assistent på lager. Det kan nog vara roligt och givande, men också, tyvärr, väldigt krävande. Jag vet inte riktigt om jag skulle palla. Så jag håller tummarna för receptionsjobbet. Ja, det gör jag faktiskt. =)




 

Nä! Nu ska jag äta mat.

Å så e de nog dags att boka en resa snart. =)


Ha de finfint people!

Kärlek - Maria.


Kommentarer
Postat av: Carin Bergdahl

De är grymt kul att läsa din blogg vännen...så fortsätt referera matcherna ;) Puss

2007-02-15 @ 13:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback