We're going to Turkiet....

Goddagens gott folk!

Nu är det måndag igen, men vad gör det när man har SEMESTER! =) Strålande sol och 25 grader varmt, semestern kunde inte startat bättre.
I dag ska vi in till stan, jag och min baby björn, för vi ska bli intervjuade för en tidning. De ska göra ett reportage om par som träffats via internet. =) Det ska helt klart bli intressant och roligt! =)

Annars går jag mest runt och väntar på onsdagen just nu. Då jävlar, bär det av till Turkiet. Närmare bestämt Side.
Camilla kusin smsade förra veckan och kom med det underbara beskedet att även de skulle till Side. De åkte dit i lördags, så vi kommer givetvis träffa dom där nere. Megasköj! =)




Jag har jobbat mycket det senaste och tycker det känns bättre och bättre på jobbet. Jag har fått mer och mer ansvar och det vet ju alla som känner mej, att jag växer med ansvaret. När jag kommer tillbaka från semestern ska jag påbörja min "titel" som varuansvarig. =) Det innebär att jag kommer vara ansvarig för att beställa och ta emot varor för hela restaurangen. Hoppas att det ska gå bra. =)



Ååå, jag känner mej verkligen som ett litet barn nu, längtar till Turkiet hela tiden. Lite jobbigt dock att temperaturen kommer ligga runt 36 grader när vi kommer. Lite av en chock kanske... Men jag får dricka mycket vatten helt enkelt. MYCKET vatten... =)



När vi kommer hem är det inte långt kvar till handbollen börjar heller. Och handbollen längtar jag bra mycket till. Låg och tänkte på handbollen halva natten i natt när jag inte kunde sova. Jag tror verkligen att det kommer gå bra för oss i Hammarby i elitserien. Vi har bra material och det gäller bara att vi tror på oss själva.



Men nu jäkla ska jag duscha, för snart ska vi in till staden..


Ha det finfint hemma i Schweden! =P

Kärlek - Maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback