Det går ju bara inte...

Fy fasen, vad jag skrek i går när jag såg att Luleå knipit segern till slut.
Vad jag förstod av rapporterna, så speglade det inte matchbilden
och det var ju jädrigt typiskt att Gistedt inte skulle hålla tätt just i den här matchen...
Plüss kunde, som jag faktiskt tippade, blivit matchhjälte annars, med sina två mål och ett assist.
Men nu blev han inte mer än first star of the game... Eller blev han ens det?
Nu blev Bartecko matchens riktiga stjärna istället.


Vilket som... Nu blir det jädrigt tufft. Det ligger definitivt inte i Frölundas egna händer nu.
Allt måste gå vår väg. Och som "topplagen" spelar nu, så kan man ju glömma deras hjälp.
Det känns inte bra. Jag började till och med gråta i går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback