Handboll i korta rader...

Nu har det vart dött från min sida i några dagar igen...

I helgen var pappa här och det var väldigt skönt att ha honom här.
Jag vill gärna att du kommer oftare, pappa...
Det var ledsamt när han åkte. =(



Vi avslutade serien i lördags, mot Boden i Eriksdalshallen.
Med pappa på läktaren gjorde jag min bästa match för säsongen.
Vi vann med 37-15 och jag stod för nio mål och tre assist. Skönt. =)
Efteråt var det fest. Både pappa och Ivar var med och det var riktigt kul.
Roligt att hela laget kunde vara med också... =)



Oj, det var en riktigt kort sammanfattning. Men det är svårt att återberätta så här i efterhand.



Lite kortisar då...

Göksten klarade sej kvar i ettan efter att NKIK avslutat riktigt starkt mot Arboga, men förlorade med 24-25 till slut.
Karin Nilsson, tidigare proffs och landslagskvinna, är nära att tränarkontrakt med Göksten. Det kan bli ett lyft!

Arboga får möta Kärra i kvalet. Jag tror Kärra vinner.
Tumba får möta Kroppskultur. Jag tror Tumba vinner.

På tisdag möter vi Skånela i en träningsmatch. Vi vann med 18 mål i höstas.
Hur mycket har de utvecklats?

Lii Wahlström, linjeråtta från från BK Söder, är klar för spel med oss nästa säsong. Ett starkt nyförvärv.



I övrigt...
Så ses vi. =)

Ha de fint!
/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback