Slutspel?

Nu är min bamse borta i dumma London... Helt ensam är jag nu, i den stora staden. Blä. =(
Ska på nån tillställning med jobbet i kväll, Adecco alltså. Ska väl bli kul... Men jag hade hellre varit me min baby.
Och jag hade hellre åkt till Göteborg...
Nu sitter jag i alla fall här och tiden går faaaan inte fort. Det brukar ju hända litegrann i alla fall, men nu är det verkligen stendött.
Vill i alla fall att det ska bli kväll...



Ett SM-slutspel i hockey har väl sällan varit så här ointressant.
Nu när Timrå och Brynäs åkte ut, så finns inte längre några underdogs att hålla på. Trök.
Mitt tidigare andralag, HV, hyser jag inga större sympatier för längre..
Så det blir väl till att hålla på Janne då. Notera - JANNE - inte Linköping...
Handbollsslutspelet är ju typ roligare. Damernas... Och damernas elitseriekval.
DET är typ mer intressant. På söndag ska jag nog först kolla in Tumba-Kroppskultur och sen Skuru-Eslöv.
Jag vet inte varför jag skriver det här, för det skiter väl ni i... Men ändå. =)



Jag vill ut ur kontorsbubblan NU!


Later gator...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback