Våren tar fram det nykära.

Ok... Nu är jag tillbaka. =)


Under helgen har Camilla och Jenny varit på snabb-besök. Egentligen inte för att besöka mej utan för att gå på Snopp och P. Diddy-konsert. Det känns lite B, faktiskt, att de kommer hit och bor gratis, de hjälper inte till med något, de kan inte vänta tills jag kommer hem från jobbet för att säga hej då och man får knappt ett tack.
Man blir liksom inte så sugen på att bjuda till...


I vilket fall som helst, så var helgen ändå bra...
I fredags hade vi mys, såg på Let's Dance och Så ska det låta. Vi somnade ganska tidigt, för vi var jädrans trötta.
På lördag morgon var det upp och hoppa och iväg till Skogås för löp- och gymträning. Det var skönt, för det var liksom vår i luften och det var längesen man sprang när det var ljust ute.
Sen begav jag mej till Globen Shopping och köpte present åt Ragnar, Ivars bror, eftersom vi skulle hem till honom och Nea och fira Ragges födelsedag. Det blev en korg som jag proppade full med ekologiska produkter, typ grönsaker, te och müsli. Han blev väääldigt glad faktiskt, kul! =) Vi fick äta lasagne med quorn istället för köttfärs och det var riktigt gott. Kul att träffa alla de goda Bengtssonarna... =)


På kvällen kom Nina och Emma till oss för att se Melodifestivalen. Senare kom även Micke.
Det var roligt, även om jag flippar när alla håller på och pratar när jag vill höra låtarna! =)
Några höga vrål blev det i alla fall från min sida när jag inte fick som jag ville... Men sånt är ju livet.
Folk var ju iaf nöjda med The Ark, så då var det väl rätt låt som vann. Blä. =)



Helgen har, kort och gott, varit bra...
Jag känner mej nykär. Vet inte vad det är, men kanske är det våren? Jag ser min baby på ett helt nytt sätt, helt plötsligt. Han får mej att le bara han dyker upp i mina tankar. Han är så söt, min bamse. Och han ställer upp för mej. Vi kommer alltid att vara....





Nehe! Om man skulle gräva fram lite work, kanske?
See you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback