Från Orange County till Årsta på en minut.

Slog på tvn förut, lite halvförtvivlad över att jag hade missat halva O.C.
Blev helt förskräckt när jag förstod att det var det sista avsnittet, NÅGONSIN!
Jag är glad att jag såg det, allt blev liksom så bra till slut, även om jag förstod att det självklart var så att de bara klippt ihop massa underbara slutscener för att ingen vill se O.C. längre.
Jag är iaf nöjd. Summer och Seth gifte sej. Ryan blev ingenjör(?) och såg sej själv sitta och oroa sej över sin framtid. Allt blev som det skulle. Allt blev som det blev.
Om bara inte Misha Barton skött sej så illa på inspelningarna, så kunde vi fått se ett drömbröllop mellan Marissa och Ryan också. =)

Nog om det. Jag har ju faktiskt inte följt det så mycket på senare år.



Angående det verkliga livet kunde dagen blivit bättre.
Jag vaknade och mådde inte särskilt bra och jobbade därför inte.
Det ledde till att jag sov till halv tolv. Jag är väldigt trött nu pga alla mediciner jag äter.
Tvätt, tvätt och åter tvätt...
Och någonstans, mitt däri, så kom ilska och kyla. Vi bråkade, jag gapade och han var tyst.
Sen var jag tyst, jag med...

Lång, lång tystnad följdes av ett givande samtal.
Det blir så till slut. Det är nog vår största styrka, att vi kan prata om problemen, till slut.
Vi låter det inte bara vara och det är nog jäkligt tur... =)
Jag tycker så mycket om min kille och kan inte tänka mej att leva utan honom..




I morgon är det måndag och det är redan en vecka sedan jag var i Göteborg.
Tiden går så himla fort... Saknar dom där hemma.
Måndag innebär jobb och jag kommer jobba mån-fre. Ska bli kul, för jag trivs verkligen där.


Nu är det dags för mej att resa mej från stolen framför datorn, för nacken börjar bli stel.
Om ni är intresserade av handboll, Hammarby, eller av mina kunskaper att sköta en hemsida.. =)
Då kan ni gå in på hemsidan jag gjort för just vårt lag.
Hammarby Dam.



Ha en skön vecka gott folk.
Jag ska göra mitt bästa.

Adios! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback