Vad jag vet och vad jag inte vet.

Jag vet inte varför det blir så fel hela tiden. Men det blir det.
Jag vet inte varför jag är så sur hela tiden. Men det är jag.
Jag vet inte varför han inte vill prata med mej. Men det vill han inte.
Jag vet inte varför han tror att allt är bra bara för att jag lägger mej ner. Men det tror han.
Jag vet inte varför jag tycker att allt är mitt fel. Men det tycker jag.
Jag vet inte varför jag tycker att allt är hans fel. Men det tycker jag.

Men jag vet att jag saknar honom när han inte är här.
Jag vet att jag ångrar mej, så fort han gått utanför dörren.
Jag vet att det inte är någon big deal egentligen.
Jag vet ju att jag är kär i honom och jag vet att han är kär i mej med.

Jag vet att vi är där vi är och att vi kommer stanna där.

That's all that matters...

/Maria.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fint skrivet!
från en inte alltid så otrevlig powerbitch ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback