Det är inte mitt fel.

Min dator har pajat, så det är inte mitt fel att jag inte varit här och kladdat... Nu vet ni det. =)

I dag är det härliga fredag och jag har efter i dag gjort min första vecka på mitt nya jobb. Jag är dagisfröken nu för tiden. Det är svinkul och jag får höra många sköna kommentarer av de små liven. På minussidan finns tröttheten. De är bra på att trötta ut en...


I eftermiddag, när jag kommer hem, tror jag att Ivve har någon överraskning på g. Han hintade om det i går. Mysigt. =) Undrar om han kanske ska laga nån god middag, för fläskfilén ligger på tining i köket... =)



I måndags kom storebror och svägerskan hit och hälsade på.. De sov hos oss i två nätter innan de begav sej österut. Närmare bestämt till Thailand... De ska vara där i trakterna i tre månader och jag är inte alls avis. Neee...
Jag funderar över när jag kan göra en sådan resa och sadly, but true, är att jag inte kommer kunna göra en sån resa om jag inte skadar mej och blir borta från handboll en längre tid. För jag vill inte missa handbollen och nej, jag vill inte skada mej heller.

Fan, jag kommer aldrig få se Thailand.



I kväll är det Idooool. Jag erkänner, jag är en sucker för Idol. =)

Nu ska jag jobba.

Later amigos.
/maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback