Ingen har finare hår än han.

Upp å ner, ner å upp... Jag vet inte någonting...

Jag beter mej lite mysko mot min Ivve. Himla dumt och jag kan inte förklara det. Han är ju min ögonsten och han är så snäll mot mej. =) Ingen kille i hela världen har så fint hår som han.. Och ingen har en sån fin mage heller. =) Jag är glad att jag har honom och jag är glad att han har mej.

Just nu är han dock på en pub och kollar på rugby. Han älskar det, så när han satt i soffan förut och sa att han inte orkade åka dit, så tvingade jag honom, vänligt, men bestämt, och det ångrar jag bittert nu. För här sitter jag, alldeles alene. =)



Men i morgon är det tänkt att det blir en trip till Götlaborg. Ingen aning om vad som sker mer än att jag ska titta på Emelies första handbollsmatch med Torslanda på söndag, men det kan ju inte gå fel hemma i Götet.


Nu börjar Idol igen, så nu dumpar jag bloggen för en stund.

Adios.
/maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback