Det var mitt eget val.

Helgen i Göteborg var lite för bra. Just nu önskar jag litegrann att man kunde flytta mitt handbollslag till Gbg. Men om några dagar lägger det väl sej och jag börjar kanske inse att det faktiskt var mitt eget val att flytta från Götet en gång i tiden. Ingen annans. Mitt.

Den här gången var det i alla fall grymt bra där hemma.
Jag, Steffe och Ollie var hemma hos pappa på lördagen och vi käkade tacos och skrattade. Sen åkte jag hem till mamma och vid den tiden var jag redan i kalasstämning, så det var ju bara att fortsätta på den inslagna vägen. =)
Sen gick jag ut med Olivia och hennes gäng. Park Café var destinationen och jag hade löjligt kul. Det finns inget bättre i partyväg. Att bara se alla vänner, alla man känner. Massa kramar och massa love helt enkelt.
Vi hann med en sväng till Peaqock också innan kvällen var slut och det var helt klart godkänt det med.

Det där med att snacka allvar på fyllan är dock inte att rekommendera. =)



Bakfull som en korv och trött som en sengångare på söndagen, men då var det ju tid för mor och dotter. Shopping!
Men ne... Shoppingen förvandlades till burgers på MAX och kak-köp på ICA Maxi. =) Så vi låg i soffan och kollade på fotboll, kollade på film och käkade kakor. Fett bra. =)


Söndagskvällen spenderades hos Camilla och även Emma-göllet kom dit. Bara vi tre, de e fina grejer det. =)


Sen var det ju måndag igen... Dags att åka "hem". Eller jo, klart det är mitt hem. Min kärlek, mitt hjärta finns ju i Sthlm. Och han blev klart överraskad när jag stod utanför dörren kl tio i åtta när jag egentligen skulle vara hemma kl tolv. =) Mycket puss och kram blev det innan läggdags. Vi gillar varandra... =)



Och nu är jag alltså tillbaka i vardagen igen. Men med jobb på g. Ska på intervju nästa vecka, på en förskola i Sollentuna. Det ligger en bra bit bort, tyvärr. Men det får jag väl ta... =)


Träning i går och det började ju bra. =/ Fotboll på uppvärmningen och jag stod för finliret. =) Men så var det ju det där med att stuka fötterna. Höger fot, aj aj aj. Vilade i 15 minuter, tejpade och körde igen. Men det gjorde rätt ont och gör det fortfarande, så det är tur att vi bara kör gym i kväll.



I övrigt önskar jag att min prins ska komma hem nu. Han är så söt.


Over and out.
/maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback