En stor snorbubbla.

Jag kan, så här i efterhand, erkänna att jag inte var sådär skittaggad när jag väl var på träningen och hade hunnit sätta igång uppvärmningen. Snorbubblan inne i mitt huvud bara växte och jag kände mej inte sådär jättekry direkt.
Men jag bet ihop och tog mej igenom passet och det är jag nöjd med nu, för det blev inte så uselt som det kändes i början. Jag är ingen quitter längre... =)


Min prins är en söt tröttis och vi ska väl sova strax. Det är kul att sova för just nu är jag inne i värsta drömmar-perioden. Jag drömmer jättekonstiga saker varje natt och det är hur kul som helst. Fast just nu kommer jag inte ihåg nånting jag drömt. Mongo. =)



Ja ja, nu är det läggis-time. Eller ja, om en halvtimme kanske.

Arrivederchi!
/maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback