Jag kan se ljuset...

Ännu en dag hemma, ännu en dag av rastlöshet, men äntligen ett genombrott! =)
Nu har jag numret till enhetschefen för förskolorna i Bagarmossen och det ska väl mycket till om han inte ska falla för min häääärliga personlighet. =)
Ska ringa honom i morgon när jag (förhoppningsvis) inte låter som en förkyld groda längre.




Min bästaste pappa fyller 55 år i dag.
Grattis pappsen. Du är bäst och jag älskar dej!





Nu är avresan till Gbg bestämd. Jag åker med Ivars rugbylag på lördag morgon med buss. Hoppas att han ska med han också, även om han inte ska spela. Väl framme i Gbg blir det först handbollsmatch, Heid-Skövde, och sedan rugbymatch, Göteborg-Exiles. Exiles vann ju mot Gbg i lördags med 105-8, så förhoppningsvis ska det inte vara några problem att ta sej till finalen.


Jag har varit lite duktig i dag. Nu när jag har så mycket tid över, så har jag börjat "flyttstäda" lite varje dag. Förra veckan var det byrålådan och badrumsskåpet. I dag blev det skafferiet, efter inspiration från Monkie-donk... =)
Mjöl som gick ut i december 06 är inte så nice va? Men nu är det så fint så! =) Ska ta kylskåpet också, innan dagen är slut, och just nu håller jag på och tvättar. I'm fu--ing great as a housewife! =) Haha, naaaje.



Neepp, kylen väntar. Later dude!

/maria.

Kommentarer
Postat av: monika

de värsta årtalet jag hittade i mitt skafferi va 2002!
katastrof

2007-09-18 @ 18:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback