Jag ska städa min byrålåda.

Fjärde dagen hemma nu och det börjar redan bli fett långtråkigt. Men jag söker jobb varje dag, så det ska väl ordna sej till slut... Tills vidare blir det bara ett oändligt surfande på wild wild web och en del städande...


Men på söndag, då jävlar, då händer det något. =)
Då är det premiär och fy tusan vad jag längtat. Det ska bli riktigt kul.



Och nästa helg ska jag åka till härliga Göteborg. Det är lite synd, eller mycket synd, att Ivar just den helgen ska utnyttja julklappen han fick av mej. Han ska skärmflyga i Södertälje. Det vill jag verkligen inte missa, det känns skitsurt och faktiskt jobbigt. Men biljetten är ju bokad.... Och jag får ju i alla fall träffa min fina mamma.
Tyvärr spelar inte Frölunda när jag är hemma och det suger ju lite. Jag saknar Frölunda.


Aja, det blidde itte längre än så här, för nu ska jag städa ur min byrålåda. Den är smockfull.

Vi hörs och ses...
/maria.

Kommentarer
Postat av: Emma M

Lycka till på premiären och ös in mål!
Puss Emma

2007-09-16 @ 10:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback