Laget i mitt hjärta.

Jag satt just och kollade på Frölundas hemsida och Frölunda-TV från Fans day förra veckan. Jag fick rysningar i hela kroppen faktiskt. Av att se laget i mitt hjärta, pappa iklädd domartröja(!!!) =) och av att höra ljudet från den evigt dunkande trumman och publiken.
Det känns verkligen tråkigt att det inte är någon match när jag är nere i Gbg i helgen.



Jag sitter och samlar mod för att ringa till enhetschefen om jobbet nu, men jag är så nedrans feg när det gäller sånt där. En riktig wimp! Jag gillar över huvud taget inte att ringa till folk jag inte känner. Däremot face to face, då är jag riktigt bra. =)


I kväll är vi träningslediga och det är ju aldrig fel. Det blir till att ladda inför matchen i morgon med säsongsstarten av Grey's Anatomy. Helrätt.. Ahh, Dr MacDreamy... Mums. =)


Men hörrni! Vi ses då.

/maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback