Stockholms uteliv?

Heeej..
Vi var ute i går, jag och Camilla. Flashigt skulle det bli, Stockholm har ju ett sååå hett uteliv.
Vi hamnade på det fashionabla White Room... Jag kan sammanfatta det så här: pffffssssss.....

Helt seriöst. Jag trodde att bratsen hade dött? Jag trodde att det var slut på fjanteriet med back-slick, rosa skjorta, vevande armar och champagne...? Men nej! De lever i allra högsta grad och det fick mej att må lite illa! Inte spriten, utan de. Men de fick mej att skratta också. Lite som man skrattar när man ser Shrek...


Om White Room hör till Sthlms bästa uteställen, vilket jag inte vet om det gör, så tänker jag inte gå ut i Sthlm på väldigt länge. Då duger karaoken på Azzurro alldeles utmärkt.


Som tur är har jag min Camilla och tillsammans kunde vi ju faktiskt skratta åt alltihop, även om det var svårt att inte börja gråta av medlidande för den totalt vilsna människa med svart, tight "skjorta", uppknäppt och nedstoppad i byxorna, axellångt backslick och förmodligen fet träningsvärk av allt vevande i dag, dagen efter. Han sa till Camilla att han gillar "hårda tjejer som du..." Camilla besvarade med ett gapskratt att han fattade att det var dags att veva vidare...


Vi avslutade kvällen på Max. Det var alldeles underbart och efter att ha smädat en blond "spanjor" i kön, så tog vi en fantastiskt billig svart-taxi hem. Där låg ju min prins... Han som kan prata spanska och som är så fiiiin.


Nu ska vi äta pizza. Köpa godis också kanske? =) Mmmm.

Pöss på er alla bratzen där ute.
/maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback