Meningslöst babbel.

Var Charlie tvungen att visa mej Travian? Jag är en travian-torsk nu. Det går inte en timme utan att jag är inne. Haha. Jag är körd. =) Men det går ju bra i alla fall. Jag klättrar i listorna varje dag..


Det är hockey på tv nu. Jag älskar hockey. Men Tre Kronor känns så trött nu för tiden. Det är inte hett för fem öre och det känns så tråkigt. Det är ingen status, de bästa spelarna (med få undantag) tackar nej till Tre Kronor nu för tiden, så förutom stommen på ständigt uttagna Davidsson, Mårtensson, Lindström och några till, så är det massa blåbär som är med. Så klart kul för de nya killarna, men som läget är nu så känns det som ett lotteri inför varje turnering. Vilken spelare som helst kan bli uttagen. Spelare man knappt visste fanns. Ointressant...


Gött i alla fall att Bissen (Sebastian Larsson) var så bra i går mot Turkiet. Jag unnar verkligen honom all framgång och jag hoppas verkligen att Lagerbäck tar med honom i EM-truppen. Tycker faktiskt att Kennedy var bra också, men snälla Kennedy - släpp taget om de stackars stråna nu och raka huvudet. My opinion.




På lördag har vi träning 9-11 i Sjöstadshallen. Rätt bra faktiskt. Det är så skönt sen när klockan är ett, det känns som man varit vaken forever och att klockan är mycket, men så har man hela dagen kvar. Jag älskar såna dagar. Men oftast älskar jag att sova mer. =)
På kvällen sen så är det ju melodifestivalen. Har inte bestämt mej än för om jag ska kolla i år. Vi får se. Känslan bestämmer.



Nu börjar Las Vegas. Jag återkommer vid senare tillfälle.

Adios!
/maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback