Det är synd om Björn.

Jag tycker verkligen synd om Björn Gustafsson. Han hade nog ingen aning om hur jäkla populär han skulle bli. Var han Jesus innan, så är han definitivt Gud nu.
Det finns många kändisar som jag genom åren "älskat", "dyrkat" och beundrat. Men jag har något som vissa verkar sakna. Respekt. Jag har respekt för att den människa som, oftast, spelar någon annan, vill kunna vara sej själv på fritiden. Tyvärr saknar många den här respekten och tycker att de har rätt att säga vad de vill, göra vad de vill, jaa, röra och kladda på kända personer. Jag tycker att det är vidrigt. Och framförallt tycker jag synd om dessa personer som oavsiktligt(?) hindrar sej själva från att träffa en "riktig" person i den "riktiga" världen.
Kom ut ur Björn-bubblan, gott folk, och gå vidare. Han är bara en go gubbe från Romelanda. Det finns fler som han.



/maria.

Kommentarer
Postat av: Ett Fan

fast mer synd är det om er som åkte ur!!
Matchen var precis så spännande och hemsk som bara en handbollsmatch kan vara.
Du var helt grym och kunde inte gjort något mer.
Och så var du snyggast på plan också! =)

//Fan (-också!!;-))

2008-03-19 @ 12:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback