Det slutar med ett toalettbesök.

Jag är glad att jag börjat lyssna på Bo Kaspers igen. De är så jäkla bra. Soft, mjukt, lugnande, skönt. Jag blir helt cool i hela kroppen när jag klickar på play. Ahhh...


Pappa kommer hit om två dagar. Jag är så glad! =) Som sagt, väldigt synd att det ser ut som det gör här hemma, men jag hoppas att han kan stå ut med det. Det tror jag nog.



Mina bästa killar. =)



Tredje dagen jag är hemma nu, men jag pratade precis med Lärarförmedlarna (min arbetsgivare) och bestämde att jag ska jobba i morgon. Det får går som det går liksom. Jag kanske inte kommer kunna prata, men det kanske inte gör så mycket. Alla elever pratar ju sönder mej ändå. =)


Min favorit med Bo Kaspers är nog "Det smartaste jag gjort"... Den påminner mej om mej och Ivar, inte ordagrant, men känslan liksom. Jag blir löjligt glad av den låten. "Många gånger har jag sagt, att det här är nog det smartaste jag gjort..." På delad andraplats kommer "Hon är så söt" och "Svårt att säga nej".


Nu måste jag gå på toa.

/maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback